Verkooppunten

Verkooppunten

MAATREGELEN COVID 19

Beste,
 
Via facebook heb ik begrepen dat mijn nieuwsbrief van vanmorgen niet geheel duidelijk was. Ik zal het nogmaals proberen duidelijk te maken.
 
Wij gaan niet dicht. Sterker nog. Wij kunnen binnenkort ook humaan diepvriesvlees leveren samen met het vlees voor uw huisdier, maar wel goed gescheiden om het veilig te houden.  
 
De leveringen aan huis in Nederland en Belgie gaan gewoon door en afhalen bij ons bedrijf is nog altijd mogelijk, althans in aangepaste vorm en volledig veilig. De uiterste besteltermijn van zondag 22.00 uur blijft gehandhaafd.
 
Ons bedrijf is een voedselproducerend bedrijf en voedselproducerende bedrijven hebben altijd voorrang en wij zullen altijd ons best blijven doen om uw huisdieren van voedsel te voorzien.
 
1. Binnen ons bedrijf werken wij gewoon door en komen de grondstoffen voor het maken van de producten gewoon binnen. Er wordt echter met heel veel voorzichtigheid gehandeld. 
2. Productiemedewerkers wonen en werken op het bedrijfsterrein en hebben geen enkel contact met chauffeurs, bezorgers of kantoorpersoneel.
3. Kantoorpersoneel heeft ook geen contact met productiemedewerkers, bezorgers of chauffeurs enz. Alle drie de groepen werken dus gescheiden van elkaar, waardoor alles gewoon kan doorgaan met het minst mogelijke risico.
4. Die keuze hebben wij vorige week al gemaakt. Dat kon omdat wij toevallig alle voorzieningen begin vorig jaar daarvoor al hadden aangebracht. Een gelukkig toeval dus.
5. Wij hebben vorige week dus al strengere maatregelen genomen, dan de regering deze avond. 
6. Dat is in ons eigen belang maar ook zeker in uw belang.
7. Pinnen of betalen aan de chauffeur is voorlopig niet meer mogelijk. Ik neem aan dat dat begrijpelijk is. Het nieuwe contactloos betalen is dus online betalen.
8. Bel ons, alleen als het noodzakelijk is, want we komen nauwelijks aan werken toe. 
 
Het verzoek is om bij ons niet te gaan hamsteren, wat we nu al zien gebeuren. U maakt het voor uzelf en andere klanten alleen maar lastiger. Momenteel werken wij, vanaf dinsdag 17 maart, meer dan 12 uur per dag. ook op de zaterdag en zondag. Dat betekent dat, u als klant verlichting kan brengen, door te gaan bestellen met een frequentie, zoals u in het verleden ook deed, ook al heeft u een onveilig gevoel. Wij delen uw mening in dat opzicht volledig, maar ook onze mensen hebben recht op welverdiende rust. Dat geldt overigens ook voor winkels e.d.

There are no products to list in this category.



Klant ervaringen

Super service

Bedankt voor de snelle service......door mijzelf te laat besteld, maar toch de volgende dag geleverd, terwijl de leverdatum eigenlijk een week later...
Lees meer ->


Super service

Al bijna 2 jaar niets dan goed ervaringen met degomeat. Vlees ziet er altijd goed uit, komt diepgevroren aan en de communicatie is super. Altijd van...
Lees meer ->


tevreden klant

Ik geef mijn honden nu al een jaar dogmeat en ben er erg tevreden over. De honden doen het er heel goed op en eten met plezier hun pot leeg. De...
Lees meer ->


Hondjes blij

Weeral een lading ingeslagen, 45kg, goed voor 45 dagen, dank om mij niet wakker gemaakt te hebben vrijdag aanstaande 7.30u lig ik nog te slapen,...
Lees meer ->


Mijn jeukende Jack Russel

Mijn jack russel van 4 voer ik al een hele tijd vers vlees. Hij is allergisch voor gevogelte en graan. Daar ben ik via een huid analyse achter...
Lees meer ->